Met de camper naar het Iberisch schiereiland

21 maart 2019 - Heemstede, Nederland

Hoi lieve allemaal,

het is vandaag 21 maart 2019. De rust is bij ons weergekeerd. Op een kleinigheidje na, is ons huis aan de Zandvoortselaan helemaal naar onze wens. De gaskachel snort lekker mét zichtbare vlammen (echt ontzettend leuk om te zien) en we zijn ons langzamerhand aan het voorbereiden op onze eerste echte reis met onze eigen camper. De camper, een Eura Mobil Integra I 635 LS, staat momenteel bij de garage om een achteruitrij camera te laten installeren. Ook wordt een algehele controle gedaan. We  hopen dat we de camper maandag kunnen halen en aansluitend gaan we inpakken. De eerste paar dagen nemen we ons oude vertrouwde plekkie in Vijfhuizen weer in. Eerst even proef draaien voor we op pad gaan. De bedoeling is om een dag of vijf in Nederland rond te touren om familie en vrienden te bezoeken. Dan wordt het tijd om het Iberisch schiereiland te verkennen. We houden jullie op de hoogte.

1. Ewoud:
    Bon voyage
  2. Theo en Käthi:
    21 maart 2019
    Fijn om te lezen dat alles goed gaat en jullie nu kunnen beginnen met het rondzwerven! Heel veel plezier ..... en we hopen weer op mooie verhalen van Ineke !!!!!
  3. Thea:
    Dus toch niet 'Siberisch' :-D
  4. Thijs:
    21 maart 2019
    Veel plezier en goed reis!! 😘
  5. Hanneke:
    22 maart 2019
    Goeie reis ! Verheug me alweer op de verslagen van jullie avonturen !
    Veel plezier !
    Liefs Han
  6. Dini&Wim:
    24 maart 2019
    Veel reis plezier en mooi weer toegewenst.
  7. Henny:
    25 maart 2019
    Heel veel plezier, ontdek mooie plekken en kom lekker tot rust.
    Liefs,
    Henny en Wil