🎹Het is aan de Costa del Sol 🎼

23 april 2019 - Marbella, Spanje

HKoffietjes gedronken bij de Carrefour en de nodige boodschapjes meegenomen. Tegenover de Carrefour konden we onze was inleveren en na een paar uur droog en wel weer ophalen. Zo konden wij in die tussentijd wat klusjes doen. Onder andere het haar van Ronald knippen. Buiten op het krukje met een grote omslagdoek om zijn hals; dan hebben we altijd bekijks en altijd is er wel iemand die voor de grap vraagt of hij de volgende kan zijn. Bijna alle campers vertrokken, maar er kwamen tegelijkertijd weer nieuwe. Een gouden plek. De dag begon met regen maar de zon kwam weer door. Op weg naar Marbella. Heel druk onderweg; we merkten dat we langs populaire badplaatsen kwamen. In Marbella kwamen we aan op de door ons uitgezochte camperplek en zoals we tot nu toe min of meer gewend zijn, hadden we het mooiste plekje direct aan de zee (bofkonten). Tussen een restaurant en een oude toren worden zo’n 10 campers toegestaan. Wij staan als eerste naast een picknicktafel, maar volop in de wind met kracht 4. We wiebelen continue en de deur kan niet open, maar het uitzicht is zóóó mooi. Als we uit ons voorraam kijken, is het net of we direct aan de kustlijn staan. Overal geweldige golven en volop zon. We hebben natuurlijk een strandwandeling gemaakt en een stukje door de buitenwijk van Marbella terug gelopen. Allemaal prachtige zomerhuizen afgesloten met hoge hekken en muren waarop de alarmsystemen zijn gemonteerd. Gelukkig veel groen en palmbomen. We hadden vanavond vis voor de maaltijd; toepasselijker kon niet. Ik geniet van het wijdse uitzicht, van de geur en van het geluid van de heftige golven. Morgen ontmoeten we Gerda&Henk en familie.

1. Fleur:
    23 april 2019
    Dat is inderdaad een prachtige plek zeg!! Heerlijk.
  2. Henny:
    24 april 2019
    Wat een verhalen; superleuk om te lezen allemaal
    en wat een prachtige foto's.
    Veel liefs en genieten jullie nog maar even.
  3. Dini&Wim:
    25 april 2019
    Ja, super is dat bij Carrfour hebben letterlijk alles, wij kennen Marbella een fantastische badplaats. Genieten jullie er maar lekker van het wordt weer prachtig weer in de Costa del sol, liefs van Dini&Wiebe