🎼 Oh what a day 🎼

24 april 2019 - Marbella, Spanje

Gisteren had ik een nieuw hoeslaken en een molton overtrek bij de Carrefour gekocht. De molton had een plastic onderlaagje en het katoenen hoeslaken heb ik niet van tevoren gewassen, dus wij hebben onrustig en woelend geslapen omdat het gewoon benauwd (niet ‘ademend’) aanvoelde. Vanmorgen de ‘plastic’ molton maar weggegooid en het katoenen hoeslaken verruild voor een ander die we nog in de kast hadden liggen. Het motterde en af en toe ging het wat harder regenen. Om 12 uur waren we bij Gerda en Henk in Marbella in een prachtig gezellig huis vlak bij zee. Zij komen hier al bijna 20 jaar, destijds samen met hun vrienden waarvan het huis was. Nu is het aan hun kinderen overgedragen. Het huis ligt in een prachtige groene laan die uitkomt op de zee. Na de koffie zijn we ‘oud’ Marbella ingegaan. Gezellige straatjes, veel winkeltjes en restaurantjes. Mooi aangelegde parken met prachtige planten en bomen, beelden en betegelde banken. We werden getrakteerd op heerlijke tapas en zijn daarna naar een voor hun bekend restaurant aan zee gegaan voor een overheerlijke paella. Rick, Désiree en hun kinderen schoven ook aan om wat te drinken. Het is zo grappig dat we elkaar nu hier in Spanje ontmoeten. We hebben een superdag gehad; gezellig met goede vrienden lekker gegeten, gewandeld en het mooie Marbella gezien. De regen is gestopt en de zon is weer tevoorschijn gekomen. ‘Oh what a day’!!

Om 8 uur vanavond zijn we na een slingerende weg dwars door de bergen, in Ronda aangekomen. Eerst morgen Ronda bekijken en daarna in de buurt een aantal witte dorpen.

1. Viola Moerman:
    24 april 2019
    Wat leuk dat jullie samen zo’n gezellige dag hebben gehad!! En dat eten ziet er heerlijk uit 😋