Wat een leuke start

31 maart 2019 - Zutphen, Nederland

Bij nader inzien was mijn titel van het vorige verhaal wel wat ‘te makkelijk’. Het leven in een camper is eigenlijk natuurlijk super de luxe! Tijdens vakanties voelt het leven als lekker simpel.

De afgelopen dagen waren ontzettend leuk; ‘een goed begin is het halve werk’. De eerste avond in Vijfhuizen kwamen Ewoud en Nicolet op bezoek en dat was heel gezellig. De volgende ochtend vertrokken we naar Castricum om Anneke en Wim te bezoeken. We hebben onder een strakblauwe hemel in hun prachtige tuin bijgekletst. Daarna Jan en Rieke in Zwaag verrast met onze komst. Toen wij daar aankwamen was Jan naar de bouw van het huis van hun dochter, dus wij op de fiets van Jan en Rieke op weg naar de nieuwbouw. We kwamen Jan onderweg tegen en hij was helemaal verbaasd dat hij ons daar zag fietsen. We hebben heerlijk bij hen gegeten en we konden ‘s nachts naast hun huis blijven staan. Zaterdagochtend zijn we na de koffie vertrokken naar Ageeth en Jan in Bolsward. Zij zaten op hun terras toen we onze camper parkeerden. Ook zij waren blij verrast om ons te zien. Na de lunch op weg naar Gerrit (neef van Ronald) en Bep in Assen. We zien elkaar meestal twee keer per jaar en vinden het altijd fijn om het leven van alledag weer door te nemen. Van Assen zijn we naar Zutphen gereden wat best een lange, maar prachtige tocht was.  We hadden nog net de allerlaatste vrije camperplek te pakken; prachtig aan een vijver. Op zondagochtend zijn we naar het nieuwe huis van Trui en Kees gelopen. Zij zaten aan het ontbijt toen wij op hun raam klopten. Wij begonnen plezier te krijgen in de reacties naar aanleiding van onze onverwachte bezoekjes. Na hun huis bewonderd te hebben, kregen we een rondleiding door het mooie oude centrum van Zutphen. Inmiddels scheen de zon weer uitbundig; heerlijk! Morgenochtend staat ons laatste bezoekje in de planning.

1. Ageeth:
    31 maart 2019
    Leuk begin ,spannend!!!!
  2. Theo en Käthi:
    2 april 2019
    jullie hebben wel geboft met het weer bij jullie nieuwe rondreis.!!!
    Zutphen is inderdaad een prachtige oude stad, heerlijk om daar rond te wandelen....!!!
    Hoe rijdt het in/ met de camper ...al een beetje gewend om ermee te manoeuvreren?
    Wat zijn de plannen voor de komende weken ??
    We zijn benieuwd.
    groetjes , xxx